The Medium - Cloud Version
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
The Medium is een third-person psychologische horrorgame met innovatieve dual-reality gameplay en een originele soundtrack die Arkadiusz Reikowski en Akira Yamaoka samen componeerden. Duik nog dieper in de mysterieuze sfeer dankzij de uitgebreide ondersteuning voor de unieke functies van je DualSense-controller.
Duik diep in een uitgekiend en moreel ambigu verhaal waar niets is wat het lijkt en alles een keerzijde heeft. Een medium ziet, hoort en voelt meer dan anderen, en elk nieuw perspectief verandert je perceptie op wat zich heeft afgespeeld in het Niwa-resort.
De geestenwereld van The Medium is een duistere weerspiegeling van onze werkelijkheid, een akelige en angstaanjagende plaats waar onze onbestrafte daden, kwade driften en walgelijke geheimen een vorm aannemen en zich op die manier tonen. Deze wereld werd bedacht en uitgetekend naar de schilderijen van Zdzisław Beksiński, een Poolse dystopische surrealist die internationaal geroemd werd om zijn kenmerkende, dreigende stijl.
Duik in de verontrustende en drukkende sfeer van het spel met de originele 'dubbele' soundtrack die Akira Yamaoka en Arkadiusz Reikowski samen creëerden. Yamaoka-san is een legendarische Japanse componist die in de eerste plaats gekend is om zijn werk voor de Silent Hill-reeks; Reikowski is een Hollywoodmuzikant en genomineerde bij de Media Awards die werkte aan bekroonde horrorgames als Blair Witch, Layers of Fear en Observer. Nu slaan ze de handen in elkaar om de muziek en songs van The Medium te creëren.