In The Tenth Line begeleid je de prinses van het kleine land Easania, samen met haar vreemde maar betrouwbare kompanen, en ontdek je een levendige wereld van mensen, beesten en draken, terwijl je uit de klauwen van een mysterieuze cult moet zien te blijven.