Time Carnage
Time Carnage is een hectische survival-wave-shooter met bewegingsbesturing. Reis door de tijd en verniel werelden vol dinosaurussen, monsters, robots en zombies. Upgrade je wapenarsenaal en speel nieuwe wapens vrij om de slachtpartij te overleven!
Kies je wapens verstandig, terwijl je razendsnel van wapen wisselt in de Campaign-stand met zestien levels of in de Custom Arcade-stand, compleet met extra's, uitdagingen en geheime items.
Dompel jezelf onder in een post-apocalyptische wereld, prehistorische jungles, ijzige woestenijen en een futuristische metropool. In elke zone kies je je wapens uit om je speelstijl aan te passen en vecht je met een op tijd gebaseerd herlaadsysteem terwijl je een arsenaal van meer dan 25 dual-wielding-wapens vrijspeelt.