Tiny Barbarian DX
Hoe steel jij het hart van de barbarenvrouw van je dromen? Met weergaloos spierballenvertoon? Met slimheid en dapperheid? Of met magie en verwoesting? Het is hoe dan ook je taak om je vijanden in de pan te hakken, heel veel buit te stelen én met je spierballen te rollen.
Tiny Barbarian DX is geïnspireerd door heroïsche fantasy-fictie en combineert 2D-platformactie en combo-gebaseerde hack ‘n slash-gevechten met een retro-stijl pixel-art en een chiptune-soundtrack waar je lendendoek spontaan van gaat wapperen.