Vlieg door meer dan 80 prachtig ontworpen kaarten met behulp van Harm's "vliegende deur". Het is jouw pad en het enige vervoermiddel. Zich herinneren! Ze zijn erg kwetsbaar en moeten met de grootste zorg worden behandeld.
Reis door de Duistere Leegte. Ontdek verborgen betekenissen en symboliek verweven in de gameplay. Daag jezelf uit en begrijp de hartverscheurende waarheid over Harm.