Totes the Goat
Hup met je geitje door deze gemoderniseerde versie van de klassieke en geliefde arcadegame. Totes the Goat is een charmante game met kleurrijke, kunstige voxels en een aantal grappige personages om vrij te spelen.
Spring van platform naar platform om ze weer nieuw leven in te blazen en ontwijk de gevaarlijke Wily Wolves, Cranky Crows en Bully Bears. Zodra een level weer helemaal tot leven is gekomen, kun je naar beneden huppen om het volgende level te betreden en naar hartenlust te springen!