Unblock Brick is een populair en zeer verslavend schuif puzzelspel. Het doel is om de rode steen van het bord af te krijgen door de andere stenen opzij te schuiven. Horizontale blokken kunnen alleen van links naar rechts bewegen en verticale blokken alleen op en neer. Er zijn vier moeilijkheidsgraden, variërend van eenvoudig tot expert, elk met 500 puzzels en in totaal 2000 puzzels, waardoor je honderden uren uitgedaagd en verslaafd blijft. Geleidelijk toenemende moeilijkheidsgraad waardoor dit spel geschikt is voor kinderen en volwassenen van alle leeftijden. Als je van blok schuif puzzelspellen houdt, dan zul je echt genieten van dit blokschuifspel!