Het spel heeft meer dan 150 niveaus en met elk niveau wordt het spel moeilijker. Op sommige niveaus zul je je hersens flink moeten pijnigen! Het spel is gemakkelijk te leren en zelfs een kind zal het uitzoeken, maar hoe verder je komt, hoe interessanter de taken zullen worden. Het spel is geschikt voor alle leeftijden, dus het hele gezin kan spelen!
Dit interessante logische spel zal je vrije tijd opfleuren en je zult het nuttig besteden. Heb een leuke wedstrijd!