Valley Peaks
In deze klimsimulatiegame is elke berg als een puzzel en het is aan jou om de top van elke richel te bereiken om radiotorens te plaatsen voor de kikkerbewoners van Valley Peaks. Overwin obstakels, zoals rotsen die verpulveren, gevaarlijke stekels, bewegende mijnkarretjes en nog veel meer, terwijl je ontsnapt aan het drukke leven in de grote stad.