Vesta is een slim meisje van zes jaar en woont in een ondergronds doolhof, de overblijfselen van een mooie stad die ooit bewoond werd door mensen en perfecte machines. In deze eenzame wereld krijgt ze gezelschap van haar vriend BOT. Hij geeft haar advies en moedigt haar aan om de taken te doen die haar zijn opgedragen, hoewel hij veel meer weet dan hij laat merken.
Om te kunnen overleven in deze passieve maar vijandige omgeving geeft BOT een echte helper aan Vesta: DROID. Hij is misschien wat lomp, maar hij pakt fysieke taken aan die zelfs een volwassene niet zou aankunnen, laat staan een klein meisje. Daarnaast is hij het perfecte verdedigingswapen tegen de gevaren in dit verlaten complex.
Ga op verkenning met Vesta in meer dan 36 levels vol obstakels en vijandelijke robots. Om verder te komen in dit uiteenlopende landschap heeft ze haar hersenen en de kracht van DROID nodig. Ze moet zorgvuldig omgaan met het beetje energie dat het complex nog heeft, talloze puzzels op haar pad oplossen en vechten om te overleven. Haar ultieme taak is om erachter te komen wat er daadwerkelijk met deze geruïneerde stad is gebeurd...