Vlad Circus: Descend into Madness
In Vlad Circus: Descend into Madness ontdek je een verhaal vol mysterie en pijn waar elke schaduw een verwrongen geheim of wrede dreiging verbergt, en waar niemand veilig is voor tragedie.
Ervaar het huiveringwekkende verhaal van een buitenissig circus uit de jaren 1920 dat tot de grond toe afbrandde, en de groteske zoektocht om het circus opnieuw op te bouwen. Volg de gekwelde Oliver Mills terwijl hij worstelt om te overleven en ontsnappen.