Voice of Cards: The Isle Dragon Roars is een RPG die zich afspeelt in een wereld van zwaarden en magie, en wordt volledig verteld met behulp van kaarten.
Geniet van een totaal nieuwe, maar aangenaam nostalgische game-ervaring van YOKO TARO (Creative Director), Keiichi Okabe (muziek) en Kimihiko Fujisaka (personageontwerp).