Warhammer Age of Sigmar: Champions
Duizenden spelers luiden het nieuwe tijdperk in – the Age of Sigmar. Dit is de epische Warhammer Trading Card Game.
Zet eenheden in en ontketen dodelijke magische krachten terwijl je opdrachten voltooit om zegeningen van de goden te verdienen. Alleen de machtigste krijgers zullen zegevieren in deze strijd voor de Mortal Realms.