In God Slayers kruip je in de huid van een van de leden van The Order of Warlocks. Deze keer staat je een veel grotere uitdaging te wachten dan in de eerste game. Doordat je in het verleden talloze schaduwmonsters hebt afgeslacht, heb je de woede van de goden op je hals gehaald. Zij hebben zich tegen je gekeerd. Je kunt nu opgeven, smeken om genade en een langzame dood tegemoetzien, of je kunt al je krachten ontketenen en de goden laten boeten voor hun verraad.