Warp Shift is een unieke puzzelgame die zich afspeelt in een geheimzinnige wereld. Beleef een adembenemend avontuur dat het nodige denkwerk vereist en je zintuigen prikkelt. Ontdek prachtige graphics, uitdagende puzzels en een mooie soundtrack.