Water Balloon Mania
Het doel is om alle branden van het scherm te verwijderen. Om dat te doen moet je de waterballonnen roteren en op of naast de vuren en andere waterballonnen plaatsen zodat er minimaal 4 blokken met dezelfde kleur naast elkaar staan.