Wonder Boy: The Dragon's Trap
De Meka-Dragon heeft je vervloekt, waardoor je bent veranderd in een monsterlijk figuur dat half mens, half hagedis is. Ga dus snel op zoek naar de remedie! Je krijgt je menselijke vorm alleen terug als je het magische Salamanderkruis vindt, dat elke vloek kan wegnemen.
Je reist door grote, onderling verbonden landen vol grimmige monsters en exotische draken. Hoe meer draken je verslaat, hoe meer grip de vloek op je krijgt, waardoor je steeds in andere beesten verandert.
Speel als de klassieke Hu-Man, of als zijn langverwachte co-star Hu-Girl. Gebruik de unieke vaardigheden van Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man, Hawk-Man om de geheimen van Monster Land te verkennen.