World of Tanks Blitz
Maak kennis met de legendarische gratis-te-spelen 3D-tankshooter voor de Nintendo Switch. Speel in je eentje of samen met vrienden in deze moderne game en doe mee aan 7v7-gevechten, onderzoek en upgrade gepantserde voertuigen, gebruik diverse tactieken – van vol op de aanval tot heimelijke survival – en win. Kies een tank en word de held van het slagveld!