Wurroom is een interactieve kunstervaring en het geesteskind van twee holografische entiteiten: Michael Rfdshir en Serge Bulat. Het spel is ontworpen om zaken te onthullen over jezelf en je verbeelding op de proef te stellen.
Je bent gewoon een hand ergens in een ongedefinieerd hyperwonderland waar visies, gedachten en ideeën van je onderbewustzijn zich vermengen met fragmenten van andere onbekende werelden.
Alles wat je in Wurroom ziet, is handgemaakt; een universum dat tot leven wordt gebracht door stop-motion animatie.