In Yōdanji krijg je de vaardigheid om yōkai te vangen en op te roepen! De yōkai zijn geesten van wezens die tot op heden een verborgen leven hebben geleid. Bewonder ze, geef ze leuke koosnaampjes en stuur ze dan op pad in brute veranderlijke kerkers waarin je nog meer yōkai kunt oproepen! Inclusief een spookachtige maar schattige visuele stijl met het stoffelijk overschot van verschillende lichaamsdelen.