Het is best lastig om een YATZI te gooien: gooi vijf dobbelstenen met hetzelfde getal in drie pogingen. Handig combineren is het halve werk! Dit klassieke dobbelspel brengt spelers in vervoering dankzij de eenvoudige spelregels en spannende gameplay. Je weet niet zeker wie de meeste punten heeft tot het einde.