Zombie Derby: Pixel Survival
Baan je een weg door hordes zombies en talloze obstakels in een razendsnelle race-arcade. Beleef de zombie-apocalyps zoals je die nog nooit eerder hebt gezien. Het uitroeien van zombies is nog nooit zo kleurrijk, spannend en boeiend geweest.