Cabela's: The Hunt is de meest opwindende jachtgame voor de Nintendo Switch. Je zult de spanning van de jacht ervaren terwijl je je prooi besluipt en doodt op enkele van de beroemdste jachtlocaties van Noord-Amerika. Met lokale multiplayer, arcade-minigames en seizoensjachtstanden is Cabela's: The Hunt leuk voor gamers en jagers.