Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise
Graaf diep en ontdek het kwaad dat op de loer ligt onder een schijnbaar onschuldig dorpje in Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise, exclusief voor de Nintendo Switch.
Boston, 2019. FBI-agenten Aaliyah Davis en Simon Jones duiken in een zaak die allang opgelost leek. Ze staan voor de deur bij een mogelijke sleutelpersoon. Bij de FBI ligt men normaal gesproken niet wakker van een paar vermiste lijken, maar met deze zaak lijkt iets vreemds aan de hand te zijn.
Louisiana, 2005. Een reeks vreemde moorden heeft Le Carré niet koud gelaten en de FBI stuurt een van haar jonge rekruten, agent Francis York Morgan, op onderzoek uit. Hij is bevriend met de dochter van de sheriff, die er voor haar leeftijd nogal oud uitziet, en de twee gaan al snel samen op zoek naar de waarheid.
Er lijkt in eerste instantie niet veel aan de hand met het vredige dorpje en de vriendelijke inwoners. Maar onder het aardoppervlak groeit een duistere kracht en naarmate het aantal slachtoffers toeneemt, moet agent Morgan de daders vinden voordat hij ook wordt opgeslokt...
Patricia woont samen met haar vader, de plaatselijke sheriff, in Le Carré. Ondanks haar jonge leeftijd is ze erg vindingrijk en volwassen in haar doen en laten. FBI-agent Morgan is erg onder de indruk van haar manier van praten en durf. Patricia besluit al snel samen met agent Morgan op onderzoek uit te gaan naar de moordgevallen in het dorp.
Uiterlijk zegt niet alles: ondanks dat hij er meer dan lui uitziet, werd Jones ooit gevreesd als onderzoeksdemon bij de FBI. Hij is attent, zeer bekwaam en charismatisch en kan elke verdachte zo nodig met scherpe vragen in het nauw drijven.
Deadly Premonition 2: A Blessing in Disguise speelt zich zowel negen jaar voor als vijf jaar na de gebeurtenissen in de eerste game af en bevat twee hoofdpersonen. Leid ze naar een verbijsterende waarheid die hen beiden bijna tot waanzin zal drijven.
In het heden moet je als agent Davis een zaak oplossen door mensen te ondervragen, bewijs te presenteren en belangrijke getuigenissen te herzien die oude geheimen aan het licht brengen.