Fashion Dreamer
Deel jouw unieke stijl met de wereld! Ontdek jouw gevoel voor mode en word een wereldberoemde influencer in Fashion Dreamer op de Nintendo Switch.
Hier in de virtuele wereld Eve delen mensen hun unieke gevoel voor mode met elkaar! Eve is verdeeld in vier gebieden die Cocoons worden genoemd. Ontdek moderne straten, voetgangersbruggen, een hip stadsdeel uit de nabije toekomst, een fancy fantasiewereld en een winkelcentrum met de nieuwste modetrends!
Verken deze modewereld met personages die Muses worden genoemd. Creëer tot wel vier verschillende Muses, met talloze aanpassingsopties voor hun uiterlijk. Je kunt je Muses ook altijd een andere look geven in de Salon Area, dus het is helemaal aan jou!
Om een topinfluencer te worden moet je om te beginnen andere Muses van kledingadvies voorzien. Denk dus goed na over wat een passende outfit zou zijn. Kies uit de modeartikelen die je hebt verzameld, of ga zelf aan de slag en ontwerp de perfecte outfit volgens de nieuwste trends in Eve!
Modeartikelen zijn te vinden in de Pop-up Area van elke Cocoon, maar je kunt ze ook krijgen van andere Muses. Dat werkt heel eenvoudig. Geef items die je leuk vindt, gewoon een Like! Je hoeft je hier nooit zorgen te maken over geld of ruimte in je kledingkast, dus Like zo veel items als je wilt.
Kleed je Muses op basis van je eigen gevoel voor mode. Mis je net dat ene accessoire voor de perfecte outfit? Maak er dan zelf eentje.
Met E-points, die je krijgt van de Likes die je verdient, kun je je eigen items maken, met keuze uit meer dan 1400 ontwerpen en talloze kleuren. Op die manier kun je je eigen stijl optimaal tot uiting brengen!
Eigen designs worden in Eve geregistreerd als je eigen merkartikelen. Creëer een showroom om jouw creaties tentoon te stellen en versier deze met meubels, paspoppen en andere stijlvolle items. Je merkartikelen leveren Likes op en worden gedragen door andere Muses. Als je artikelen wereldwijd steeds populairder worden, zou je weleens razendsnel een topinfluencer kunnen worden.
In de onlinestand kun je je passie voor mode delen met spelers van over de hele wereld. Voeg creaties van andere spelers toe aan je eigen collectie door ze een Like te geven. Je kunt spelers die je interessant vindt, zelfs om Lookits vragen.
Geef je Muse de perfecte outfit en ga naar de Cocoon. Gebruik de drone om foto's te maken van jezelf of met andere Muses op prachtige locaties. Voeg een fotolijstje toe of versier je foto's bij de Photo Egg en laat jouw Muses zien door foto's te delen met vrienden!
Als je de gratis contentupdates voor Fashion Dreamer downloadt, kun je blijven genieten van nieuwe items en extra manieren om te spelen! Verdien stempels in Limited Time Fair-evenementen met een bepaald thema om speciale beloningen te verdienen en gebruik nieuwe patronen om de meest fantastische kledingstukken te maken.
Met het Lookbook kun je je favoriete items opslaan als complete outfits om je eigen kledingcatalogus te creëren. Daarnaast kun je het Muse Notebook gebruiken om te zien hoe jouw Affinity met andere Muses is en iedereen te bekijken die je hebt ontmoet!