Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition
Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition bevat het spel en alle vier de DLC Drops vanaf 2023. Dit is een leuk, multispeler spel perfect voor alle vaardigheidsniveaus. Vier protonpakketten met Ghostbusters proberen een Ghost te vangen op unieke locaties in asymmetrische multispeler gevechten (online of offline). Naarmate spelers vooruitgang boeken, ontgrendelen ze cosmetica en upgrades voor zowel Ghostbusters als Ghosts om hun hun spelervaringen te ontwikkelen. De kijken and voelen geeft fans een meeslepende ervaring in het universum, waardoor ze hun Ghostbusteng fantasieën kunnen uitvoeren. Of het nu gaat om jagen of spoken, het spel is gemakkelijk te leren en leuk om onder de knie te krijgen!
Dit is een asymmetrisch spel van verbergen en zoeken. In ware vorm van IllFonic's vorige titels, is deze titel een 4v1 instelling waar spelers ofwel zullen spelen als deel van een team van nieuwe Ghostbusters of een enkelvoudige Ghost. Dit spel stelt spelers in staat om te genieten van het spel solo of met maximaal vier vrienden. Het zal een online en offline singlespeler modus beschikbaar hebben in de vorm van bot ondersteund spel.
Ghostbusters: Spirits Unleashed Ecto Edition heeft alle iconische uitrusting en gadgets, van Proton Packs tot PKE Meters en Ghost Traps, die fans zouden verwachten en nieuwe spelers uit het universum zullen genieten als ze als Ghostbuster spelen. Spoken hebben meerdere vaardigheden in hun arsenaal, zoals het bezitten van objecten, natuurlijk afslanken, en meer, die het spoken van alle verschillende locaties een explosie maken om te spelen. Daarnaast zullen velen de Firehouse en Ray's Occulte Books herkennen die fungeren als de hub van het spel. Dit is waar spelers missies kiezen, hun karakters aanpassen, oefenen met het afvuren van hun protonpakketten en verkennen alles wat er te leren valt. En ja, je zult de originele filmacteurs horen herhalen hun rollen als Ray Stantz en Winston Zeddemore, samen met een aantal nieuwe vrienden!