Dit is de Ultimate Edition van Grave Danger. De game bevat tien nieuwe levels, een vernieuwde gebruikersinterface, een verbeterd verhaal en veel nieuwe gameplay-functies.
GEZOCHT: dood EN levend! Dante, Malice en Elliot zijn allemaal als bandieten bestempeld en het is aan jou om hen te helpen hun naam te zuiveren. In een wereld die jou het liefst dood EN levend ziet, is er geen rust voor de levenden en of niet-levenden. Wissel tussen deze drie unieke personages, beheers hun bewegingen en aanvallen en begeleid hen door het verhaal.
Speel in de singleplayer- of multiplayerstand om puzzels op te lossen! Gebruik je vrienden om alle drie de personages in de lokale stand* te besturen en het maximale uit hen te halen. Als je niet met een vriend kunt spelen of de volledige singleplayerervaring wilt hebben, is dat ook goed, want je kunt op elk gewenst moment schakelen tussen multiplayer en singleplayer.
Teamwork is belangrijk in Grave Danger. Elk personage heeft zijn eigen persoonlijke vaardigheden om de wereld in veiligheid te brengen. Dante de cowboy kan verticale muren beklimmen. Malice de Magere Hein kan horizontaal over afgronden en door nauwe en gevaarlijke gebieden zweven. Elliot de tovenaar heeft magische krachten en kan in de lucht nogmaals springen!