Hello Neighbor
Hello Neighbor is een horrorgame waarin je het huis van je buurman binnendringt om te ontdekken welke huiveringwekkende geheimen hij verbergt in de kelder. Je speelt tegen een geavanceerde AI die leert van alles wat je doet. Klim je graag door ramen? Dan kun je een wildklem verwachten. Probeer je via de voordeur weg te sluipen? Dan zullen er bewakingscamera's worden geplaatst. Wil je ontsnappen? Hij zal het verhinderen.