Beleef doldwaze avonturen in deze spectaculaire Jumanji-game; de ultieme uitdaging voor spelers die de werkelijke wereld even willen verlaten. Speel online, op een geplitst scherm of met AI-teamgenoten en combineer de unieke vaardigheden van Dr. Bravestone, Ruby, Mouse en Prof. Oberon om je vijanden te verslaan en de wereld te redden!