LOST SPHEAR
Het avontuur van LOST SPHEAR begint in Elgarthe, een afgelegen dorpje. Een jongen genaamd Kanata wordt wakker van een verschrikkelijke droom en merkt dat zijn dorpje aan het verdwijnen is.
Om de wereld te redden van een permanente verdwijning, gaan Kanata en zijn vrienden op avontuur om verschillende herinneringen te vinden en daarmee de wereld opnieuw op te bouwen.