Ervaar de ultieme machtsfantasie als het toproofdier van de zeeën - een angstaanjagende HAAI! Maneater is een solo actie-RPG gesitueerd in de meedogenloze wateren van de Golfkust. Vecht om te overleven in de open oceaan, met gevaar op de loer op elke diepte. Je enige gereedschap is je verstand, je kaken en een vreemd vermogen om te evolueren terwijl je je voedt.
Het veelgeprezen ShaRkPG is nu op Nintendo Switch! Voor de eerste keer ooit zijn de open wateren van Port Clovis geëvolueerd naar draagbaarheid. Of je nu onderweg bent of thuis, je kunt nu eten, ontdekken en evolueren op weg naar de top van de voedselketen en het toproofdier van de oceaan worden!