Mario + Rabbids Sparks of Hope
Vorm een team met Mario, Luigi, prinses Peach, Rabbid Peach, Rabbid Luigi en hun vrienden op een kosmische reis om een kwaadaardige entiteit te verslaan en je Spark-maatjes te redden. Verken de planeten in de melkweg terwijl je mysterieuze geheimen en meeslepende quests ontdekt!
De season pass geeft recht op toekomstige DLC-packs, waaronder DLC 1: De Vervloeeekte Toren, DLC 2: De Laatste Sparkjager, DLC 3: Rayman in de Fantoomshow, en extra verhaalcontent vol nieuwe personages, missies en gevechten. Bevat daarnaast de Galactisch-prestigecollectie, zodat je het sterrenstelsel in stijl kunt redden!