My Little Pony: A Zephyr Heights Mystery
Geef de magie van vriendschap vleugels in een mysterieus avontuur voor één of twee pony's.
Speel als Sunny, Hitch, Izzy, Pipp, Zipp of Misty en gebruik je speciale vaardigheden om de onstabiele magie te stoppen die chaos veroorzaakt in Zephyrhoogte.