Nights of Azure 2: Bride of the New Moon
Mooie meisjes, Servans, gevechten en een groeisysteem: deze onderdelen keren allemaal terug in een nieuw jasje in het tweede deel van de gotische, sprookjesachtige actie-RPG-reeks Nights of Azure.