Penny-Punching Princess
Penny-Punching Princess is een knokspel dat je schuin van bovenaf bekijkt. De game speelt in een kapitalistische wereld, waarin alles draait om geld. Bestrijd de inhalige Dragoloans met je vuisten of smeergeld om je koninkrijk te heroveren.