Verruil de vertrouwde wereld voor het grote onbekende met Portal Knights, een RPG-sandbox in 3D boordevol avontuur! Verbeter je personage en maak zelf krachtige voorwerpen om je vijanden te verslaan in tactische gevechten die in realtime plaatsvinden. Verken willekeurig gegenereerde eilanden en herstel de vrede in een wereld die verscheurd is door The Fracture.