Scribblenauts: Showdown
Dit is Scribblenauts! Gebruik je fantasie en ga de strijd aan in een uitdagende multiplayerwedstrijd! In deze game kun je kiezen uit meer dan 35.000 objecten uit het Scribblenauts-woordenboek om je tegenstander te slim af te zijn in meer dan 25 minigames!