Shantae Advance: Risky Revolution
Shantae is terug in een avontuur dat al 20 jaar in de maak is! De snode piraat Risky Boots heeft een 'baanbrekend' nieuw plan dat Sequin Land zal laten draaien: door het continent te draaien, kan ze alle steden naar de kust verplaatsen om ze makkelijk te plunderen! Keer als Shantae het tektonische tij tegen Risky door de controle over het land zelf over te nemen: verschuif, draai, navigeer en verken door te schakelen tussen mix-and-match levels met meerdere lagen! Baan je al haargeselend en buikdansend een weg door chaotische gebieden, verkeerd geplaatste steden, crypten vol monsters en angstaanjagende labyrinten. Er staan je zes monstertransformaties, heftige eindbaasgevechten en een versusstand voor 4 spelers te wachten!