This Is the Police
This Is the Police is een strategische adventuregame die zich afspeelt in een afgeleefde stad vol criminaliteit. Als commissaris Jack Boyd duik je diep in een verhaal boordevol misdaad en intriges. Gaat Jack met een flinke stapel geld met pensioen of raakt hij bankroet...of erger?