Unicorn Overlord
ATLUS x Vanillaware, de geniale makers van 13 Sentinels: Aegis Rim en Odin Sphere, presenteren de wedergeboorte van de tactische fantasy-RPG. Vecht tegen het lot en ga op een koninklijk avontuur waarin je samen met je vertrouwde bondgenoten de macht terugneemt.
In Unicorn Overlord wordt het tijdloze, tactische RPG-genre gecombineerd met een grootse wereld om te ontdekken en een innovatief vechtsysteem tot een unieke en epische fantasy-belevenis in de iconische stijl van Vanillaware.