Ga terug in de tijd naar de verdwenen beschaving van het vroegere Fenicië. Speel een spel dat bedacht werd door de Fenicische kooplieden. Een ongelooflijk boeiend spel dat makkelijk te leren is. En je verliest alle tijd uit het oog!