Crystal Warriors
In het Koninkrijk Ariel hebben de vier elementkristallen lange tijd het land en de inwoners beschermd, maar nu is er een kwaadaardige kracht verschenen die de vrede wil verstoren door de kristallen te stelen! Het koninkrijk is in rep en roer, en aan jou de taak om Princess Iris te helpen met haar missie om de gestolen kristallen terug te krijgen van de slechte Jyn.
In deze klassieke strategiegame moet je je strijders bewapenen en moet je monsters temmen zodat ze aan je zijde tegen de legers van Jyn vechten!