Doe je gordels om en kies voor het luchtruim in G-LOC Air Battle. Duik, stijg en ontwijk om vijandige piloten te slim af te zijn en schiet ze uit de lucht met je indrukwekkende wapenarsenaal. Krijg met elke missie meer ervaring en krijg krachtige wapens en bepantsering om Future World Army te verslaan en de vrede te herstellen. Daag een vriend uit via lokale multiplayer voor twee spelers!