Sonics snoezige vriendje mag helemaal alleen door zijn eigen avontuur vliegen! Als Tails op een onderdeel stuit dat bij een grote machine hoort, besluit hij op reis te gaan om de oorsprong te achterhalen!
Speel als Tails en vlieg door 12 spannende levels en verzamel alle mechanische onderdelen om het geheim achter hun oorsprong te ontdekken.
Gebruik je koppie om vijanden te verslaan in 12 levels en ontdek zo de oorsprong van de mysterieuze machines!