De schaduw van Dracula heeft zich verspreid over het Victoriaanse Engeland. Baan je een weg door vreemde en onheilspellende straten en duistere loodsen terwijl je tegen zijn leger van monsters vecht. Vind Dracula, Heer van de Duisternis, en red Engeland van zijn angstaanjagende greep.
Versla angstaanjagende monsters in vijf rondes om Dracula voorgoed uit te schakelen.