Speel deze authentieke poolgame met vier spelers*, recht in je eigen woonkamer!
Kies uit zes varianten van biljart zoals 9-ball, Rotation en Carom (een game zonder pockets). Gebruik de simulatie om het perfecte schot te berekenen of kies de Action-stand om erachter te komen wat er fout liep met je gemiste schoten.
Break in geeft alle spelers waar voor hun geld, of je nu een beginner of expert bent! En daar houdt het niet op, in deze geweldige poolgame kun je je techniek bijschaven door te oefenen op hoeken, of zelfs een trick shot te plaatsen!
Gebruik de hulp van de CPU en verfijn je vaardigheden. Met Break In ben je in een mum van tijd bij de pro's!