Avenging Spirit
Je bent koudgemaakt door gangsters en in een geest veranderd. Alsof dat nog niet genoeg is, hebben de maffiosi je liefje ontvoerd voor losgeld, ze willen het geheim van geestenergie.
Om haar te redden en het de gangsters betaald te zetten, moet je bezit nemen van 20 verschillende wezens en op zoek gaan naar je vriendin in 6 gevaarlijke levels.
Dus neem bezit van een lichaam, wat voor lichaam dan ook, kies de kortste weg naar je doel, en red je poppetje.