Een gewetenloos leger staat klaar om oorlog te voeren, en de enige man die dit een halt toe kan roepen is gevangen genomen. Kruip in de huid van Rad Spencer, de 'bionic commando', en gebruik je geavanceerde grijparm en automatisch geweer om de basis van de vijand te infilteren en Super Joe te redden.