Baseball
Kies de startende pitcher vanuit de bullpen (Mario is een oude favoriet). Gooi fastballs langs de slagman. Als hij hem raakt, zullen je buitenspelers je helpen door de bal uit de lucht te plukken. Een solide binnenveld zal je bijstaan bij grondballen en gemene korte boogballen. Na drie keer uit is jouw team aan de beurt. Neem een slag op de koop toe om te pitcher aan te voelen en sla daarna de bal ontzettend ver weg. Het is een homerun!