Kirby's Pinball Land
Stuiter Kirby van hot naar her in drie kasten boordevol actie met plenty vijanden, bonussen en geheimen. Ontspan met knettergekke mini-games en neem het aan het eind van elk gebied op tegen een eindbaas.
Kirby's Pinball Land zit vol met leuke spelelementen voor de Kirby-liefhebber en flipperkastactie die de echte flipperfanaten graag in de vingers willen krijgen!